Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy

Aktualnie istnieje wiele nośników zewnętrznej reklamy, dzięki jakim można dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli konsumenta.
Odmiany reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują w taki sposób, aby były jak najbardziej wyraziste i dostrzegalne.

Nośnik reklamy zewnętrznej, jaki spełnia w pełni te przesłanki to tablice ledowe. Reklama zewnętrzna w owej formie doceniana jest głównie za wysoką ilość odbiorców, wynikającą z lokalizacji tablic ledowych w punktach użyteczności publicznej takich jak galerie a także centra handlowe i urzędy. Nie bez znaczenia jest również znakomita widzialność tej odmiany reklamy o każdej godzinie i z bardzo dużej odległości. Nie wszystkie nośniki reklamy outdoorowej zapewniają tak dużą autonomię w doborze zawartości jak też metody przekazania informacji. Typy reklamy, jakie możemy na nich umieścić to między innymi reklama fleszowa bądź graficzna.
aplikacje na telefon
Opisując typy oraz formy reklamy outdoorowej nie można nie wspomnieć o tzw. telebimach. Ta odmiana reklamy zewnętrznej jest uniwersalnym nośnikiem, zrealizowanym na tablicy z diod ledowych, co czyni obraz na nich prezentowany czytelnym. Jednak lokowanie ich w punktach najogromniejszego natężenia ruchu samochodowego bądź pieszego, takich jak skrzyżowania ulic potrafią wywoływać oślepianie w godzinach wieczornych i nocnych jak też odciągać uwagę od tego, co się dzieje dookoła.

Nie da się jednakże ukryć, iż to jedna z najciekawszych rodzai reklamy zewnętrznej dająca wprost nieograniczone możliwości, co do przekazów prezentowanych reklam. Także banery są dalej niezwykle skuteczną odmianą reklamy zewnętrznej.