Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności

Promowanie dóbr towarzyszy nam od czasów starożytnych. Przed laty podpisy reklamowe zdobiły ściany budynków, przed wejściem do oberży widniały szyldy a średniowieczni sprzedawcy wykrzykiwali swoje oferty i reklamowali produkty. Reklamę zrewolucjonizowało jednak stworzenie przez Gutenberga druku. Pojawiły się wtedy pierwsze gazety a wraz z nimi broszury handlowe. Wielki potencjał reklamy spowodował, że na jej rozwój przeznaczano co raz większe nakłady finansowe. Pojawiły się agencje reklamowe oraz szkoły reklamy. Kreowanie świadomości produktu stało się nierozłączną częścią naszego życia. XXI wiek proponuje ciekawsze opcje niż dostępne do tej pory.

telebim

Autor: n0cturbulous
Źródło: http://www.flickr.com
Śmiałe zastosowanie reklamy

Przy drogach do tej pory dominują standardowe bilboardy, jednak zmiany wydają się nieuniknione. Reklamą na miarę nowoczesności staje się telebim. Co to jest? Jest to ekran wizyjny, którego matrycę montuje się z diod LED. Walorem takich rozwiązań jest wyraźny oraz wysokiej jakości obraz nawet przy intensywnym słońcu. Wyświetlana zawartość jest dynamiczna, co dodatkowo przyciągnie uwagę zarówno przechodniów, jak i kierowców. Szukając dogodnego miejsca by umieścić telebim nowy sącz lwowska będzie jednym z najlepszych lokacji – www.medas-media.com.pl/t_nowysaczlwowska.html. Dzięki świeżości reklamy i występującej tam dynamiki, reklama się nie nudzi i przekazuje inne obrazy każdorazowo mijając telebim.

Wesprzyj swoją firmę

telebim

Autor: Peter Cartledge
Źródło: http://www.flickr.com
W Polsce co raz więcej działalności dobiera taki rodzaj reklamy. Poprzez nowoczesną formę nadawania, powszechna wiadomość o wyrobie zostaje zaprezentowana w bardziej przystępny sposób. Dzięki czemu nasza marka, produkt oraz nasze logo wejdą na stałe w świadomość konsumenta tworząc tym samym atrakcyjny produkt. W XXI wieku dążenie do postępu odgrywa ważną rolę w naszym życiu. Co raz lepiej wyposażone samochody, telefony czy wielofunkcyjne zegarki, które służą do czegoś więcej niż tylko informowanie o godzinie. To wszystko daje nam jasno do zrozumienia, że stanie w miejscu nie zaprowadzi do zarobku. Zarówno w reklamie jak i w codziennym życiu.