reklama

reklama

Garść porad na to, aby Twój sklep internetowy funkcjonował znakomicie i zgodnie z obowiązującymi przepisami

Gdy trochę trzy lata temu zakładałem e-sklep niby byłem lekkim optymistą, ale mimo wszystko wiele było we mnie także lęku. Po prostu obawiałem się, iż chociażby nie będę miał za wielu klientów czy zostanę w jakiś sposób oszukany przez konkurencję. Dobrze, że owe obawy wcale się nie potwierdziły. Bo prawda jest taka, iż nadal prowadzę swój sklep – zasadniczo jestem zadowolonym handlowcem, choć nie powiem, że w każdym przypadku wszystko jest idealne. Chcę w takim razie udzielić Tobie w owym tekście nieco interesujących informacji dot. e-biznesu!

Continue reading “Garść porad na to, aby Twój sklep internetowy funkcjonował znakomicie i zgodnie z obowiązującymi przepisami” »

Billboardy sponsorskie – czy należałoby zdecydować się na tego typu rodzaj reklamy?

Billboard sponsorski, określany też planszą sponsorską, to ośmiosekundowa prezentacja telewizyjna nadawana razem z programem telewizyjnym i jego teaserami. Przyzwoicie zaprojektowane billboardy sponsorskie stanowią ciekawą alternatywę do banalnych spotów reklamowych nadawanych w blokach reklamowych albo stanowić mogą ich przyozdobienie.

Continue reading “Billboardy sponsorskie – czy należałoby zdecydować się na tego typu rodzaj reklamy?” »

Kolportowanie gazetek promocyjnych – w jaki sposób zadbać o to, aby naprawdę dotarły do jak najszerszego grona osób?

Promowanie się sklepów bądź producentów ma aktualnie priorytetowe znaczenie podczas walki o klientów. Na szczęście, rynek proponuje sporo form reklamy, z tego względu każda firma może wybrać idealne dla siebie rozwiązanie. Jednym z nich są gazetki promocyjne. Dosyć istotny jest nie tylko odpowiedni projekt gazetki, w jakim zawarte zostaną wszystkie najbardziej konkurencyjne elementy oferty, ale także sposób rozprowadzania.

Continue reading “Kolportowanie gazetek promocyjnych – w jaki sposób zadbać o to, aby naprawdę dotarły do jak najszerszego grona osób?” »

Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.

Konkurencja rozumiana jest w ekonomii za początek niezależnego rynku. Nie znaczy to jednakże że każde konkurencyjne zachowanie sprzyja rozbudowie wolnego rynku. Zdarzają się bowiem takie praktyki rynkowe, które co prawda mając nominalne znamiona rywalizacji zagrażają lub naruszają rozwój niezależnego rynku. Temu istnieje konieczność ochrony wolnego rynku przed tego typu szkodliwymi czynami.

Continue reading “Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.” »