reklama

reklama

Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.

Współczesne czasy są coraz bardziej opanowane przez elektronikę i media społecznościowe. Smartfonów używa już więcej niż pół Polaków, nie tylko żeby dzwonić, lecz również do sprawdzania internetu i rozmawiania ze znajomymi przy pomocy mediów społecznościowych. Dlatego też bardzo często zaczynają się pojawiać zakusy, aby tę aktywność i używanie smartfonów wykorzystać w reklamie i promocji. Między innymi umożliwia to wifi marketing, coraz częściej używany w rozmaitych lokalach i restauracjach.

Continue reading “Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.” »

Uwielbiamy wiedzieć iż za nic nie przepłacamy

Jest sporo ludzi, którzy idąc do sklepu pragną mieć pewność, iż będą mieli szansę kupić jak najwięcej, ale równocześnie, że będą mogli także zapłacić za to jak najmniej. Przez to właśnie tak wielką uwagę przywiązuje się do kwot przeróżnych materiałów i każdy stara się spamiętać, gdzie są najlepsze ceny oraz gdzie idealnie robić sprawunki, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty spożywcze, których nabywamy najwięcej.

Continue reading “Uwielbiamy wiedzieć iż za nic nie przepłacamy” »

Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności

Promowanie dóbr towarzyszy nam od czasów starożytnych. Przed laty podpisy reklamowe zdobiły ściany budynków, przed wejściem do oberży widniały szyldy a średniowieczni sprzedawcy wykrzykiwali swoje oferty i reklamowali produkty. Reklamę zrewolucjonizowało jednak stworzenie przez Gutenberga druku. Pojawiły się wtedy pierwsze gazety a wraz z nimi broszury handlowe. Wielki potencjał reklamy spowodował, że na jej rozwój przeznaczano co raz większe nakłady finansowe. Pojawiły się agencje reklamowe oraz szkoły reklamy. Kreowanie świadomości produktu stało się nierozłączną częścią naszego życia. XXI wiek proponuje ciekawsze opcje niż dostępne do tej pory.

Continue reading “Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności” »

Znalezienie kolejnych klientów – które narzędzia dobrze jest współcześnie wykorzystać?

Klient jest dla każdej firmy, bez względu na to, czym się zajmuje, podstawą działalności. Tylko odpowiednia liczba konsumentów, korzystających z jej usług bądź kupujących jej towary, może zadecydować o tym, że docelowo firma będzie generowała zyski, które sprawią, że jej działalność stanie się rentowna. Zrozumiałą konsekwencją podobnego stanu rzeczy jest oczywiście potrzeba odszukania możliwie jak największej liczby klientów, co może okazać się niestety dosyć trudne, ponieważ na rynku działa współcześnie naprawdę wiele firm. Jakim sposobem można zdobyć serca konsumentów?

Continue reading “Znalezienie kolejnych klientów – które narzędzia dobrze jest współcześnie wykorzystać?” »