klient

klient

Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.

Współczesne czasy są coraz bardziej opanowane przez elektronikę i media społecznościowe. Smartfonów używa już więcej niż pół Polaków, nie tylko żeby dzwonić, lecz również do sprawdzania internetu i rozmawiania ze znajomymi przy pomocy mediów społecznościowych. Dlatego też bardzo często zaczynają się pojawiać zakusy, aby tę aktywność i używanie smartfonów wykorzystać w reklamie i promocji. Między innymi umożliwia to wifi marketing, coraz częściej używany w rozmaitych lokalach i restauracjach.

Continue reading “Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.” »

Odwiedzając Wrocław najlepsza restauracja musi być odnaleziona

Kiedy podróżujemy, chcemy posiadać gwarancję, że zawsze będziemy mogli dobrze najeść się, tak by było pysznie, zdrowo, ale jednocześnie również sporo. To powoduje, że jeszcze przed wyruszeniem często wyszukujemy idealnych miejsc na zjedzenie posiłku. Ale także na miejscu można dopytać się co nam ludzie będą polecać.

Continue reading “Odwiedzając Wrocław najlepsza restauracja musi być odnaleziona” »

Trzeba zobaczyć jak wygląda zaopatrzenie gastronomii w Łodzi

Kiedy chcemy, żeby firma dobrze działała, to wszystko powinno zostać wykonane na czas i nie może przychodzić do żadnych opóźnień. Okazuje się to jeszcze ważniejsze, jeśli od naszej firmy jest uzależniona inny zakład, a zatem nasze opóźnienie będzie powodowało opóźnienie także tam.

Continue reading “Trzeba zobaczyć jak wygląda zaopatrzenie gastronomii w Łodzi” »

Profesjonalne badania marketingowe – bezcenne informacje dla każdej firmy

Każdy, kto prowadzi własny biznes związany z taką działalnością, jak przykładowo obsługa klientów, sprzedaż detaliczna bądź catering, wie jak ważny jest klient. Zadowolony nie tylko może stać się osobą regularnie korzystającą z oferowanych produktów i usług, lecz także polecić firmę przyjaciołom, rodzinie bądź na forum internetowym.

Continue reading “Profesjonalne badania marketingowe – bezcenne informacje dla każdej firmy” »