Aktualnie istnieje wiele nośników zewnętrznej reklamy, dzięki jakim można dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli konsumenta.
Odmiany reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują w taki sposób, aby były jak najbardziej wyraziste i dostrzegalne.
Nośnik reklamy (masz więcej pytań?) zewnętrznej, jaki spełnia w pełni te przesłanki to tablice ledowe. Reklama zewnętrzna w owej formie doceniana jest głównie za wysoką ilość odbiorców, wynikającą z lokalizacji tablic ledowych w punktach użyteczności publicznej takich jak galerie a także centra handlowe i urzędy. Nie bez znaczenia jest również znakomita widzialność tej odmiany reklamy o każdej godzinie i z bardzo dużej odległości. Nie wszystkie nośniki reklamy outdoorowej zapewniają tak dużą autonomię w doborze zawartości jak też metody przekazania informacji. Typy reklamy, jakie możemy na nich umieścić to między innymi reklama fleszowa bądź graficzna.
![aplikacje na telefon aplikacje na telefon](http://img.ava.net.pl/images/1410/544504fba35af___aplikacja_w182.jpg)
Opisując typy oraz formy reklamy outdoorowej nie można nie wspomnieć o tzw. telebimach. Ta odmiana reklamy (www.foliograf.pl/) zewnętrznej jest uniwersalnym nośnikiem, zrealizowanym na tablicy z diod ledowych, co czyni obraz na nich prezentowany czytelnym. Jednak lokowanie ich w punktach najogromniejszego natężenia ruchu samochodowego bądź pieszego, takich jak skrzyżowania ulic potrafią wywoływać oślepianie w godzinach wieczornych i nocnych jak też odciągać uwagę od tego, co się dzieje dookoła.
Nie da się jednakże ukryć, iż to jedna z najciekawszych rodzai reklamy zewnętrznej dająca wprost nieograniczone możliwości, co do przekazów prezentowanych reklam. Także banery są dalej niezwykle skuteczną odmianą reklamy zewnętrznej.