Czy ta tematyka przyciągnęła Twoją uwagę? Jeśli tak, to oprócz tego poza tym zobacz ofertę Portugalia, która dotyczy omawianej kwestii, więc niewątpliwie także Cię zainteresuje.
Każda sieć hipermarketów posiada własny, albo partnerski program lojalnościowy. Jest to zabieg zezwalający na nawiązanie więzi z konsumentem w celu powtarzalności wyboru danego supermarketu.
Ponadto programy lojalnościowe są bogatym źródłem danych mówiących o wybieranym asortymencie, przyzwyczajeniach zakupowych, również różnych wyborach ustalonej grupy nabywców. Celem gazetki reklamowej jest powiadomienie nowych konsumentów o programie lojalnościowych, także stałych klientów o nowinach i działaniach szczególnych z tym programem połączonych. Gazetka Leclerca zapełniona jest artykułami rozmaitych marek, oraz różnych producentów. W tym nośniku istnieje szansa sprzedaży danej nawierzchni producentowi, w celu wspomożenia swoich działań, albo poinformowania o konkursie.
Każda sieć handlowa sporządza kilka ustalonych okresów na wykonania akcji specjalnych. Działania te odznaczają się znacznym wsparciem marketingowym przy użyciu wszelkich używanych przez daną sieć nośników. Gazetka z Leclerca odznacza się w takim przypadku bardzo solidną i różnorodną grafiką uwidoczniającą wyjątkowość działań. Zabieg ten ma na celu odróżnienia jej od standardowych działań promocyjnych. Gazetki reklamowe dostępne na stronach internetowych są istotne szczególnie dla osób dbających o ochronę otoczenia.