telebim

telebim

Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności

Promowanie dóbr towarzyszy nam od czasów starożytnych. Przed laty podpisy reklamowe zdobiły ściany budynków, przed wejściem do oberży widniały szyldy a średniowieczni sprzedawcy wykrzykiwali swoje oferty i reklamowali produkty. Reklamę zrewolucjonizowało jednak stworzenie przez Gutenberga druku. Pojawiły się wtedy pierwsze gazety a wraz z nimi broszury handlowe. Wielki potencjał reklamy spowodował, że na jej rozwój przeznaczano co raz większe nakłady finansowe. Pojawiły się agencje reklamowe oraz szkoły reklamy. Kreowanie świadomości produktu stało się nierozłączną częścią naszego życia. XXI wiek proponuje ciekawsze opcje niż dostępne do tej pory.

Continue reading “Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności” »

Jak efektywnie reklamować własne produkty, by zmobilizować odbiorców do określonej akcji?

Aktualnie żyjemy w epoce informacji, gdzie dzięki nowoczesnym technologiom wieści rozprzestrzeniają się momentalnie. Billboardy nadal są skutecznym medium promocyjnym. Powieszenie ich przy przystankach autobusowych, bądź głównych uliczkach, sprawia iż billboard jest dostępny dla każdego. Dekoncentruje skupienie, ale nie jest nadto natarczywy.

Continue reading “Jak efektywnie reklamować własne produkty, by zmobilizować odbiorców do określonej akcji?” »

Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy

Aktualnie istnieje wiele nośników zewnętrznej reklamy, dzięki jakim można dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli konsumenta.
Odmiany reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują w taki sposób, aby były jak najbardziej wyraziste i dostrzegalne.

Continue reading “Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy” »

Reklama na telebimie – czy dobrze jest się na nią dziś decydować i jakie są jej najistotniejsze zalety?

Reklama jest dzisiaj elementem niezbędnym podczas prowadzenia swojej firmy, niezależnie od tego, w jakiej branży się funkcjonuje. Na rynku oferowanych jest sporo ciekawych technik promocji, jednakowoż to w gestii właściciela firmy czy marketingowców leży wybór tej, która ma faktycznie szansę dotrzeć do stosownej grupy docelowej. Warto z tego powodu tę kwestię rzeczywiście dobrze przemyśleć oraz drobiazgowo zaplanować kampanie reklamową, zwłaszcza gdy ma się w planach przeznaczenie na nią dość dużej kwoty.

Continue reading “Reklama na telebimie – czy dobrze jest się na nią dziś decydować i jakie są jej najistotniejsze zalety?” »