reklama

reklama

Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.

Konkurencja rozumiana jest w ekonomii za początek niezależnego rynku. Nie znaczy to jednakże że każde konkurencyjne zachowanie sprzyja rozbudowie wolnego rynku. Zdarzają się bowiem takie praktyki rynkowe, które co prawda mając nominalne znamiona rywalizacji zagrażają lub naruszają rozwój niezależnego rynku. Temu istnieje konieczność ochrony wolnego rynku przed tego typu szkodliwymi czynami.

Continue reading “Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.” »

Telebimy jako wysoka klasa narzędzi reklamowych

Telebimy to najwyższa klasa narzędzi służących do przesyłu danych dla dużego grona potencjalnych odbiorców. Telebim przynosi szerokie możliwości reklamowe. Nie sposób nie zwrócić uwagi na obszerne ekrany, szczególnie w takim przypadku, jak jest na nich ujawniany ruchomy, barwny obraz.

Continue reading “Telebimy jako wysoka klasa narzędzi reklamowych” »

Czy znikną dawne metody marketingu?

Bez wątpienia najistotniejsza dziedziną współczesnego handlu jest reklama. Wcale nie rachunkowość lub logistyka – chociaż istotne. W dzisiejszej sytuacji ogólnoświatowej gospodarki i dużej konkurencji nie ma innego rozwiązania, trzeba zwracać uwagę na sposoby promocji swych towarów. Kłopot polega na tym, iż handlowcy wyprzedający analogiczne wyroby, a nawet jednakowe, współzawodniczyć mogą prawie tylko ceną.

Continue reading “Czy znikną dawne metody marketingu?” »