reklama

reklama

Czy znikną dawne metody marketingu?

Bez wątpienia najistotniejsza dziedziną współczesnego handlu jest reklama. Wcale nie rachunkowość lub logistyka – chociaż istotne. W dzisiejszej sytuacji ogólnoświatowej gospodarki i dużej konkurencji nie ma innego rozwiązania, trzeba zwracać uwagę na sposoby promocji swych towarów. Kłopot polega na tym, iż handlowcy wyprzedający analogiczne wyroby, a nawet jednakowe, współzawodniczyć mogą prawie tylko ceną.

Continue reading “Czy znikną dawne metody marketingu?” »

Aby zaistnieć należy się właściwie zareklamować. Jaki sposób jest dość dobry?

Znany wszystkim świat nie może funkcjonować bez reklamy. Ten konkretny, lecz coraz bardziej oczywisty wniosek jest obecny w głowie wielu przedsiębiorców, jacy mają swoją działalność gospodarczą i chcieliby, ażeby funkcjonowała jak najlepiej. Wszelkie działania promocyjne mają to prowokować, lecz budżety reklamowe są często zbyt małe, konkurencja mocna, a czasu, żeby zaistnieć lub utrzymać przy sobie klientów, zbyt mało. By więc dobrać jak najbardziej skuteczną reklamę powinniśmy wybrać właściwą formę przekazu.

Continue reading “Aby zaistnieć należy się właściwie zareklamować. Jaki sposób jest dość dobry?” »

Jak efektywnie reklamować własne produkty, by zmobilizować odbiorców do określonej akcji?

Aktualnie żyjemy w epoce informacji, gdzie dzięki nowoczesnym technologiom wieści rozprzestrzeniają się momentalnie. Billboardy nadal są skutecznym medium promocyjnym. Powieszenie ich przy przystankach autobusowych, bądź głównych uliczkach, sprawia iż billboard jest dostępny dla każdego. Dekoncentruje skupienie, ale nie jest nadto natarczywy.

Continue reading “Jak efektywnie reklamować własne produkty, by zmobilizować odbiorców do określonej akcji?” »

Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności

Promowanie dóbr towarzyszy nam od czasów starożytnych. Przed laty podpisy reklamowe zdobiły ściany budynków, przed wejściem do oberży widniały szyldy a średniowieczni sprzedawcy wykrzykiwali swoje oferty i reklamowali produkty. Reklamę zrewolucjonizowało jednak stworzenie przez Gutenberga druku. Pojawiły się wtedy pierwsze gazety a wraz z nimi broszury handlowe. Wielki potencjał reklamy spowodował, że na jej rozwój przeznaczano co raz większe nakłady finansowe. Pojawiły się agencje reklamowe oraz szkoły reklamy. Kreowanie świadomości produktu stało się nierozłączną częścią naszego życia. XXI wiek proponuje ciekawsze opcje niż dostępne do tej pory.

Continue reading “Reklama na telebimie, czyli upowszechnianie produktu na miarę współczesności” »