reklama

reklama

Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.

Konkurencja rozumiana jest w ekonomii za początek niezależnego rynku. Nie znaczy to jednakże że każde konkurencyjne zachowanie sprzyja rozbudowie wolnego rynku. Zdarzają się bowiem takie praktyki rynkowe, które co prawda mając nominalne znamiona rywalizacji zagrażają lub naruszają rozwój niezależnego rynku. Temu istnieje konieczność ochrony wolnego rynku przed tego typu szkodliwymi czynami.

Continue reading “Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.” »

Znalezienie kolejnych klientów – które narzędzia dobrze jest współcześnie wykorzystać?

Klient jest dla każdej firmy, bez względu na to, czym się zajmuje, podstawą działalności. Tylko odpowiednia liczba konsumentów, korzystających z jej usług bądź kupujących jej towary, może zadecydować o tym, że docelowo firma będzie generowała zyski, które sprawią, że jej działalność stanie się rentowna. Zrozumiałą konsekwencją podobnego stanu rzeczy jest oczywiście potrzeba odszukania możliwie jak największej liczby klientów, co może okazać się niestety dosyć trudne, ponieważ na rynku działa współcześnie naprawdę wiele firm. Jakim sposobem można zdobyć serca konsumentów?

Continue reading “Znalezienie kolejnych klientów – które narzędzia dobrze jest współcześnie wykorzystać?” »

Jak zweryfikować ścisłość organizacji pożytku publicznego?

Obecnie w kraju jest sporo fundacji jak i instytucji pożytku publicznego, które zajmują się pomaganiem bardziej wymagającym ludziom. Najczęściej osobami, na które fundacje organizują pieniądze to chore dzieci. Istotnie one bardzo często potrzebują pomocy innych, gdyż niewielu opiekunów stać na drogie zabiegi czy sprzęt rehabilitacyjny dla swoich dzieci.

Continue reading “Jak zweryfikować ścisłość organizacji pożytku publicznego?” »

Telebimy jako wysoka klasa narzędzi reklamowych

Telebimy to najwyższa klasa narzędzi służących do przesyłu danych dla dużego grona potencjalnych odbiorców. Telebim przynosi szerokie możliwości reklamowe. Nie sposób nie zwrócić uwagi na obszerne ekrany, szczególnie w takim przypadku, jak jest na nich ujawniany ruchomy, barwny obraz.

Continue reading “Telebimy jako wysoka klasa narzędzi reklamowych” »