reklama

reklama

Billboardy sponsorskie – czy należałoby zdecydować się na tego typu rodzaj reklamy?

Billboard sponsorski, określany też planszą sponsorską, to ośmiosekundowa prezentacja telewizyjna nadawana razem z programem telewizyjnym i jego teaserami. Przyzwoicie zaprojektowane billboardy sponsorskie stanowią ciekawą alternatywę do banalnych spotów reklamowych nadawanych w blokach reklamowych albo stanowić mogą ich przyozdobienie.

Continue reading “Billboardy sponsorskie – czy należałoby zdecydować się na tego typu rodzaj reklamy?” »

Kolportowanie gazetek promocyjnych – w jaki sposób zadbać o to, aby naprawdę dotarły do jak najszerszego grona osób?

Promowanie się sklepów bądź producentów ma aktualnie priorytetowe znaczenie podczas walki o klientów. Na szczęście, rynek proponuje sporo form reklamy, z tego względu każda firma może wybrać idealne dla siebie rozwiązanie. Jednym z nich są gazetki promocyjne. Dosyć istotny jest nie tylko odpowiedni projekt gazetki, w jakim zawarte zostaną wszystkie najbardziej konkurencyjne elementy oferty, ale także sposób rozprowadzania.

Continue reading “Kolportowanie gazetek promocyjnych – w jaki sposób zadbać o to, aby naprawdę dotarły do jak najszerszego grona osób?” »

Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.

Konkurencja rozumiana jest w ekonomii za początek niezależnego rynku. Nie znaczy to jednakże że każde konkurencyjne zachowanie sprzyja rozbudowie wolnego rynku. Zdarzają się bowiem takie praktyki rynkowe, które co prawda mając nominalne znamiona rywalizacji zagrażają lub naruszają rozwój niezależnego rynku. Temu istnieje konieczność ochrony wolnego rynku przed tego typu szkodliwymi czynami.

Continue reading “Postępowania sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami jako czyn nieuczciwej konkurencji w reklamie.” »

Znalezienie kolejnych klientów – które narzędzia dobrze jest współcześnie wykorzystać?

Klient jest dla każdej firmy, bez względu na to, czym się zajmuje, podstawą działalności. Tylko odpowiednia liczba konsumentów, korzystających z jej usług bądź kupujących jej towary, może zadecydować o tym, że docelowo firma będzie generowała zyski, które sprawią, że jej działalność stanie się rentowna. Zrozumiałą konsekwencją podobnego stanu rzeczy jest oczywiście potrzeba odszukania możliwie jak największej liczby klientów, co może okazać się niestety dosyć trudne, ponieważ na rynku działa współcześnie naprawdę wiele firm. Jakim sposobem można zdobyć serca konsumentów?

Continue reading “Znalezienie kolejnych klientów – które narzędzia dobrze jest współcześnie wykorzystać?” »