Menu

Menu

Jak prowadzić marketing restauracyjny?

Branża restauracyjna w Polsce rośnie w czasie bardzo szybko. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka: rozszerzenie świadomości kulinarnej Polaków, powodzenie programów takich jak chociażby Top Chef czy Master Chef oraz wzrost pensji w wybranych sektorach gospodarki. Dzięki czemu Polacy coraz chętniej udają się do lokali gastronomicznych ażeby spróbować niezwykłych propozycji kulinarnych.

Continue reading “Jak prowadzić marketing restauracyjny?” »

Jak powinna wyglądać karta dań i akcesoria na stole w dobrych restauracjach?

Lokal gastronomiczny to nie tylko budynek, dania i kelnerzy, kucharze. To również klienci, wystrój wnętrza i jakże istotne menu. Nie chodzi nawet o sam zestaw dań proponowanych przez kucharza, chodzi tu bardziej o formę samego menu. Renomowana restauracja ma porządną karta menu restauracji. Karta menu musi być schludna i przejrzysta. To dwie najważniejsze cechy. Jeżeli nawet jest to zalaminowany papier, to musimy sprawdzać, czy folia nigdzie nie odchodzi. Jeśli to książeczka, to trzeba obejrzeć każdą na koniec dnia i sprawdzić czy nie znalazły się wśród kartek jakieś resztki jedzenia. To bardzo istotne by menu było zadbane, a co za tym idzie chciało się złożyć zamówienie. Ważne jest też to, by, co jakiś czas dokonać przeglądu dań i odrzucić z menu te, które się są rzadko kupowane. Jeżeli chcemy zaprowadzić jakieś zmiany w menu nie zapominajmy, że nie można tego zrobić ręcznie. Najlepiej na nowo wydrukować kartę dań. Nie piszmy nic i nie skreślajmy odręcznie, bo to bywa kompromitujące.

Continue reading “Jak powinna wyglądać karta dań i akcesoria na stole w dobrych restauracjach?” »