klient

klient

Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy

Aktualnie istnieje wiele nośników zewnętrznej reklamy, dzięki jakim można dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli konsumenta.
Odmiany reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują w taki sposób, aby były jak najbardziej wyraziste i dostrzegalne.

Continue reading “Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy” »

Trzeba zobaczyć jak wygląda zaopatrzenie gastronomii w Łodzi

Kiedy chcemy, żeby firma dobrze działała, to wszystko powinno zostać wykonane na czas i nie może przychodzić do żadnych opóźnień. Okazuje się to jeszcze ważniejsze, jeśli od naszej firmy jest uzależniona inny zakład, a zatem nasze opóźnienie będzie powodowało opóźnienie także tam.

Continue reading “Trzeba zobaczyć jak wygląda zaopatrzenie gastronomii w Łodzi” »

Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.

Współczesne czasy są coraz bardziej opanowane przez elektronikę i media społecznościowe. Smartfonów używa już więcej niż pół Polaków, nie tylko żeby dzwonić, lecz również do sprawdzania internetu i rozmawiania ze znajomymi przy pomocy mediów społecznościowych. Dlatego też bardzo często zaczynają się pojawiać zakusy, aby tę aktywność i używanie smartfonów wykorzystać w reklamie i promocji. Między innymi umożliwia to wifi marketing, coraz częściej używany w rozmaitych lokalach i restauracjach.

Continue reading “Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.” »

Profesjonalne badania marketingowe – bezcenne informacje dla każdej firmy

Każdy, kto prowadzi własny biznes związany z taką działalnością, jak przykładowo obsługa klientów, sprzedaż detaliczna bądź catering, wie jak ważny jest klient. Zadowolony nie tylko może stać się osobą regularnie korzystającą z oferowanych produktów i usług, lecz także polecić firmę przyjaciołom, rodzinie bądź na forum internetowym.

Continue reading “Profesjonalne badania marketingowe – bezcenne informacje dla każdej firmy” »