klient

klient

Gdy chcesz zwiększyć zyski firmy postaw na reklamę w autobusie

Reklama na autobusie jest bardzo dobrym pomysłem jeśli zamierzamy trafić z ofertą do jak największej grupy ludzi. Nie można ukryć iż komunikacją miejską jeździ obszerna suma mieszkańców miast, a nawet Ci którzy tego nie preferują na co dzień wyglądając chociażby ze swojego mieszkania na drogę mogą zauważyć te regularnie transportujące mieszkańców miasta pojazdy.

Continue reading “Gdy chcesz zwiększyć zyski firmy postaw na reklamę w autobusie” »

Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy

Aktualnie istnieje wiele nośników zewnętrznej reklamy, dzięki jakim można dotrzeć do odbiorcy końcowego, czyli konsumenta.
Odmiany reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują w taki sposób, aby były jak najbardziej wyraziste i dostrzegalne.

Continue reading “Reklama outdoorowa – typy, formy oraz nośniki reklamy” »

Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.

Współczesne czasy są coraz bardziej opanowane przez elektronikę i media społecznościowe. Smartfonów używa już więcej niż pół Polaków, nie tylko żeby dzwonić, lecz również do sprawdzania internetu i rozmawiania ze znajomymi przy pomocy mediów społecznościowych. Dlatego też bardzo często zaczynają się pojawiać zakusy, aby tę aktywność i używanie smartfonów wykorzystać w reklamie i promocji. Między innymi umożliwia to wifi marketing, coraz częściej używany w rozmaitych lokalach i restauracjach.

Continue reading “Mniej typowe sposoby reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można wykorzystać reklamę wifi.” »

Profesjonalne badania marketingowe – bezcenne informacje dla każdej firmy

Każdy, kto prowadzi własny biznes związany z taką działalnością, jak przykładowo obsługa klientów, sprzedaż detaliczna bądź catering, wie jak ważny jest klient. Zadowolony nie tylko może stać się osobą regularnie korzystającą z oferowanych produktów i usług, lecz także polecić firmę przyjaciołom, rodzinie bądź na forum internetowym.

Continue reading “Profesjonalne badania marketingowe – bezcenne informacje dla każdej firmy” »