Gdy chcesz zwiększyć zyski firmy postaw na reklamę w autobusie

Reklama na autobusie jest bardzo dobrym pomysłem jeśli zamierzamy trafić z ofertą do jak największej grupy ludzi. Nie można ukryć iż komunikacją miejską jeździ obszerna suma mieszkańców miast, a nawet Ci którzy tego nie preferują na co dzień wyglądając chociażby ze swojego mieszkania na drogę mogą zauważyć te regularnie transportujące mieszkańców miasta pojazdy.

sprawdź to

Autor: Post Memes
Źródło: http://www.flickr.com
Dotarcie do tak wielkiej sumy docelowej jest bez dyskusji plusem tego gatunku promocji, a za pomocą długiego czasu oddziaływania na potencjalnych klientów, ułatwieniem do zaznajomienia z ofertą, produktem czy marką sprawia, że pasażer chcąc nie chcąc to wszystko zapamiętuje i jest znaczna szansa że reklama da planowany rezultat. Reklama na autobusie łączy się oczywiście z kosztem, ale bez niej nie dotrzemy do tak obszernejgrupy, jednak sumując opłaty jednostkowe na osobę która zobaczy reklamę są one niewielkie zauważając liczbę osób, które dzięki komunikacji miejskiej mają do niej dostęp. Najlepiej dostrzegalna jest reklama (wróć) zewnętrzna czyli ułożona na powierzchni autobusu zauważalnej z zewnątrz. Jest to forma niczym będący w ruchu billboard, stąd jej zasięg staje się najobszerniejszy, bo nie obejmuje tylko pasażerów, ale przechodniów czy innych uczestników dróg. Reklama (zobaczysz tu) w autobusie jest także rozróżniona, gdyż może składać się z full-back czyli cały tył autobusu, jak również half-back obejmująca jedynie szybę lub kapę autobusu – zobacz tu. Koszty ponoszone w związku z opracowaniem projektu graficznego reklamy, pojedynczych gotowych składowych reklamy czy naklejania jej oraz zdejmowania z pojazdu przypada reklamodawcy.

link

Autor: Phillip Pessar
Źródło: http://www.flickr.com
Oczywiście każda reklama zamieszczana na pojazdach komunikacji miejskiej musi zostać zatwierdzona przez referat marketingu, niezbędne jest również wykorzystanie do reklamy atestowanych składowych. Reklama zewnętrzna może także obejmować całe boczne powierzchnie, są do wyboru także reklamy umieszczane zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz a także tylko wewnątrz – MEDAS-MEDIA. Klient zamawiający reklamę musi się liczyć z tym iż nie może ona być wulgarna i rażąca w uczucia, dlatego nie każdy produkt czy usługę można na powierzchni autobusowej ulokować.