Internet w obecnych czasach jest potrzebny w każdym miejscu? Jakie są tego duże zalety?

Nasza rzeczywistości są wypełniane mobile i social mediami. Robiąc przedsiębiorstwo, którą dzień w dzień odwiedzają ludzie – tak samo ogromne sklepy, jak i małe kawiarnie – trzeba mieć świadomość, że chcą oni być cały czas on-line. Dostępność do sieci daje im więc szansę sprawdzania wiadomości tak prywatnych, jak i służbowych. Trzeba zatem dawać im okazję wykorzystania z darmowego dostępu do sieci – może w sumie dzięki tego typu akcjom będą oni dostosowywać tak naprawdę nasz lokal.

restauracja

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

Będąc mądrym właścicielem, nie sposób nie wiedzieć, jakie okazje daje dostęp do sieci dla klientów i związany z nim WiFi marketing. WiFi marketing ma szansę zostać wykorzystany dla celów firmy – by np. przekazywać swoim klientom informacje marketingowe. Jest to najnowsze rozwiązanie marketingowe, które w głównej mierze skierowane jest do firm, które mają szansę oferować swoim klientom dostępność do sieci. WiFi marketing może działać niezwykle prosto. Nabywca który przychodzi do naszego lokalu łączy się z siecią WiFi. Logowanie może nastąpić przy pomocy Facebooka, dzięki czemu możemy uzyskać dostęp do dostępnej sieci. W momencie logowania się do sieci klient może zobaczyć wyświetlaną przez lokal reklamę. Następnie tworzona jest baza klientów, dzięki czemu możliwy jest kontakt z nimi i wysyłanie im informacji o nowościach w lokalu albo sklepie. WiFi marketing jest jeszcze mało docenianą metodą, jednak powoli rozpoczyna się to zmieniać. Coraz częściej sklepów, lokali albo restauracji.

wifi marketing

Autor: kennejima
Źródło: http://www.flickr.com

Głównymi korzyściami, jakie niesie za sobą zastosowanie WiFi marketingu to przede wszystkim, branding. Ponadto może dać on szansę skierowania klientów do naszej strony startowej, aplikacji mobilnej lub również prosto na fan paga na Facebooku. WiFi marketing daje także szansę kierowania informacji marketingowych od razu realnie. Dodatkowo daje okazję zebrania danych kontaktowych do klientów, logujących się na dostępną sieć internetową. Najwspanialszym punktem jest jednak możliwość kontaktu z nabywcą już po opuszczeniu przez niego naszego sklepu – jest to tak zwany remarketing, wiadomości na Facebooku lub poprzez wiadomość e-mail.